Politica de returnare - e-day.ro

Renunțarea la cumpărare

Produsele achiziționate la distanță se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul să notifice in scris comerciantul că renunță la cumpărare, fără penalități si fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, în termen de 14 zile de la denunțarea contractului. Se recomandă utlizarea aceluiași serviciu de transport utilizat pentru recepționarea produselor.

Vă vom înapoia contravaloarea comenzii sau a produselor returnate în cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat.

Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate.

Prevederile OUG 34/2014 se aplică doar consumatorului definit ca orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociații așa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protecția consumatorilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare.

Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producător pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent în mod obligatoriu, prezența lui fiind specifică producătorului. Prezența sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra că produsul este exact în forma și condițiile în care a fost eliberat de către producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renunțare la comandă.

Retur de produse

Puteți solicita returul de produse în următoarele cazuri:

  • Produsul livrat nu corespunde specificațiilor de pe site. Puteți solicita returnarea acestuia pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii.
  • Produs nefuncțional în primele 48 ore (2 zile lucrătoare) de la receptie. În cazul în care produsul achiziționat a fost livrat nefuncțional sau prezintă vicii de fabricație, acesta va fi înlocuit cu un produs funcțional, în urma notificării scrise sau prin prezentarea la sediu în termen de 48 de ore de la primirea produsului.
  • Produs în colet deteriorat. Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, vă recomandăm să refuzați recepția lor.
  • Produse livrate greșit. În cazul in care s-a livrat alt produs decât cel comandat.

Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu și în cazul renunțării la cumpărare) cad în sarcina magazinului nostru.

Solicitările de retur se notifica pe mail sau telefonic folosind datele de contact de aici în termen de 48 de ore de la primirea produsului.

Recomandăm returnarea produselor prin curier.

Mențiune
În toate cazurile de mai sus, cu excepția celui referitor la defectele în perioada de garanție, produsele trebuie returnate în starea în care au fost primite, în ambalajul original și însoțite de toate accesoriile și documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea într-o stare ce face imposibilă revânzarea lor duce la refuzarea returului.